7.11.11

Det här vet du inte om.

Idag har det blivit inspelning av två radioprogram och sändning av ett. Har diskuterat filmvärlden och dess guilty pleasures som kan lyssnas på här, mycket enkelt. Nu på kvällen har vi spelat in veckans program av Plankton om författaren och nobelpristagaren 2004, Elfriede Jelinek. Lite svårare att prata om, men ändå kul att göra radio.
I morgon ska jag baka och göra broccolisoppa på Blekingskas café Cake or Death? Ska baka en Double Chocolate Brownie och cookies med. Mycket smaskigt!
Även i hopp om att få boende på Blekingska i vår, planerar nämligen att stanna här.

I över morgon blir det Fleet Foxes på KB i Malmö, fantastiskt.
Och ännu mer fantastiskt är att jag snart får träffa mina vänner igen! Särskilt Sara som jag inte har träffat på 11 veckor. Stackars oss.

Jag mår bra och jag vågar vara rak fastän jag är svag.

3 kommentarer:

  1. Du är inte svag, men stark och känslig.

    SvaraRadera
  2. Såg Fleet Foxes här i Santa Barbara för ett tag sedan, Otroligt bra! :D

    SvaraRadera
  3. Javisstja.

    Åh vad härligt! Deras musik blir nästan annorlunda när man ser dem live, mer stark och inte så lugn som man annars tror.

    SvaraRadera