13.1.12

Tid för mycket.

Det är en urskiljaktig morgon. Jag har vaknat för första gången i mitt nya rum, har nu ätit frukost, duschat och diskat. Och målat nytt nagellack. Och klockan står och tickar på 09:39. I förgrunden spelas The Night Visitor. Det var Tinker Tailor Soldier Spy som besökte mitt sovande och vakna tillstånd i natt. Jag drömde att de var ute efter dig och skulle göra slut på dig så fort de fick chansen. Och de kunde bara ta nycklarna, de sitter ju i nyckelhålet. Någonstans visste jag att det var lugnt att somna om igen. För jag orkade inte gå upp och hämta nycklarna ändå.
I kväll min första klubb, jag tror det blir kul. Det är ändå en härlig känsla att få ha sin egen klubb och låta folk ha kul, eller bara festa bort sina bekymmer en kort stund. Jag hörde att många skulle ha tentafest ändå så.
Låta det torka, sedan göra håret torrt as well.
Sedan fortsätter jag att läsa. Mitt ansvar..
Ja, idag fyller Sara 19 år. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar