7.10.11

Hjärtlandet.

Förstår om jag verkar bipolär, men så är det inte.
Idag fick jag tillbaka min tenta, och fick VG! Blev så lättad och glad. 25/30. Blev rädd att jag kollat fel på personnumret, jag kanske hade råkat se fel. Men nej!
Nu bakar jag cookies, en sats med vit choklad och ingefär, en annan med mörk choklad. Trodde att vi hade kokos hemma, det var därför, men det hade vi inte. Så det blir bara mörk choklad. Tror det funkar.
I morgon ska Julia och jag till Malmö och gå på stan där, sedan blir det förfest hos Julias kompis Meera (uttalas Mira) och sedan gå ut på Heartland på Sydskånska, SSK. Det är den absolut bästa klubben här har jag hört. Och det tror jag på. Bara de där popsångerna som man älskar och älskar för att man hatar den där känslan de sjunger om.
Det är vackert, det.
Om en vecka kommer mamma och hälsar på, och Jessica kommer till Sverige.
Den 10 november har jag och Sara stämt träff för kvällspromenad och Palermo. Det känns underbart.
Väntar på Heartland. To come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar