18.5.11

Happiness.

Njuter av musiken i mina nya hörlurar som är helt otroliga. Syket får bli hedrade att spelas genom dem. Och jag är så glad på något sätt, jag är härligt positiv och väntar på att allt ska vara över och ta STUDENTEN. ...... AAAaaaaAAAaaaaaAAAaaaaAAAaaaAAAaaah!
Åh, det känns så sinnessjukt blandat av alla känslor som finns.
Jag ska inte prata om vad jag ska göra  klart innan, för det förstör bara! Det är bara en och en halv sak kvar. Sch.
Klockan blir mycket, jag har en ny hårtork, den kan jag använda i morgon. Men jag tycker mitt hår blir finast när jag inte fönar det. Men ibland behövs det med. Och jag älskar att mitt hår ser längre ut på foton än vad det gör när jag tittar mig i spegeln, det är en underbar känsla.
Nu ska jag starta något nytt, mer anonymt. Vilket som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar