14.5.11

What a waste I could have been your friend

Nu ska jag spela lite Belle and Sebastian för att bli gladare och så ska jag plugga klart för nu är det ingen tid kvar att fundera eller tveka fkb liksom och lite egen terapi i form av en inre monolog här med lunch riktig lunch i magen behöver jag innan vi startar eller fortsätter kan vi inte äta middag nu blir det så att jag tar med mig mat i stället jagsaknardigredan och jag försöker och jag ska göra mat och jag längtar efter att städa med det är ett extremt exempel på att man måste plugga och jag hatar nej jag vill inte ha med det ordet i min inre monolog som känns lite medveten just nu men det är för att datorn segar ibland när jag skriver och ibland skriver jag fel då ärdet bara mitt fel pling och så är det klart ätet och vad man nu kan tänka sig nu är det ingen tid att vänta längre så nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar