29.9.11

What if I never rest.

Har en känsla av att jag är vaken för länge som vanligt. Jag har massor att göra i morgon. Ska gå upp klockan nio. Linnea, Hanna och Ella kommer på kvällen. På förmiddagen ska jag städa och göra fint här och kolla vad jag behöver köpa för sängkläder. På eftermiddagen ska jag ta mig till Nova Lund och köpa lakan, blommor, kanske något annat till rummet eller något. Just det, tänkte baka på förmiddagen också, så att de får något gott att äta när de kommer hit. Och visa att vi har det riktigt hemtrevligt här!
Ska köpa en ram som jag ännu inte gjort heller, till Håkan-affischen. Kanske ska försöka hitta några böcker på secondhand också, vill ha några här. Nu är det mest bara skolböcker och skrivböcker som jag har. Gick inte att släpa med sig i packningen hemifrån.
Borde fixa gardiner också, men har inga mått och om jag köper nu kommer de bara att ligga och damma någonstans innan jag orkar sätta upp dem. En matta vore ju fint med.
Herregud, vad gör jag med allt när jag flyttar härifrån?? Den dagen, den sorgen säger jag bara...
Ska nog slockna framför Desperate Housewives nu. Kul att jag roar mig med något.. Men har snart sett även tredje säsongen, det är så många cliffhangers i serien, tror jag dör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar