19.4.11

Det löser sig själv, jag förstorar det nog.

Åh, vad tråkigt det känns, flera dagar. Och ett sådant abrupt hejdå, som att vi lika gärna skulle ses om några timmar, men nu är det inte så.
Måste gå och göra något. Plugga klart vad som än kan pluggas. Daaaamn. Det är en hel månad sedan, varför var det redan annorlunda.
Jag undrar om jag ska på passet idag eller inte.....
Jag kan bli så osäker på dumma saker, men jag vet aldrig vad som är dumt och inte. Dumt att sitta här och beklaga sig i alla fall.
Wakey Wakey
Brukar du inte förstöra genom att förstora och sånt är bara för störda
Den här dagen har inte varit så bra. Blev sur i natt. Sov lite. Ungdomshälsan kände jag att jag dömde mig själv. Dåligt hår. Osocialt. Trött. Och just det, hur hungrig som helst, och blev mer trött då och lågt blodsocker, som att jag inte orkade. Och i morgon åker jag till stugan och vill inte åka ifrån. Men kanske tur att du åker.
Nej, det enda som skulle göra mig piggare och kanske gladare vore att gå och träna på det där passet. Jag gör nog det, måste ändå bestämma mig nu. Om 45 minuter ska jag stå där omklädd.
Gimme Indie
Något bra, spellista.
Ja, sedan pluggar jag hela jävla kvällen. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar