6.4.11

Väntan, alltid denna väntan, från vitt till grått till svart. Detta år var svart. Men nu!

Är jättetrött i kväll, tittar på Sveriges Mästerkock för första gången, de pratar så om det. Ska skriva klart min filosofi-text sedan, om falsifíkationism vs. religioner. Jag vet hur det låter... Och hur det ser ut...
Det har känts som en dag av väntan. Bara.
Yes, nu har jag äntligen bearbetat mitt lock för öronen, även om det inte är riktigt fixat än. Men det är på väg. Du är på väg. Jag är på väg jag med.

Always been trying to get reached all the time but I'm not
into this thing with the hugging in mingeling spots
Always been scared to be rude or show bad attitude
Trying to be kind for my own peace of mind – is that good?

What can I do to let you in?
I've been living in doubt at least for a year
How can I show I want you here?
I have never been good at keeping people near
Keeping people near

Let's do something out of the ordinary
Let's do it good and do it now
Doors are open for us to storm them all
Without a care of what's inside
I'm gonna meet you out tonight


Ja, men nu är det så. Nu håller en brytning på att ske. Paradigmskifte, typ.
I've been living in doubt at least for a year, men nu är det annorlunda.
Jag vill träffa Jessica och Amanda, kan inte ni ses snart.
Jag är inte bra själv, borde planera mer. Det är inte så svårt. Jag vet.
Typiskt, varför fungerar det inte att gå in på nationsguiden helt plöstligt. Tänk om jag kunde sitta och ordbajsa på det här sättet i uppsatsen i stället, det hade ju varit fint. Fast det har jag ju redan gjort.
Yes, nu fungerar det igen. Jag vill på HBTQ & Hetero-klubb på Kalmars på lördag, vi går dit.
För kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar