14.4.11

Solmorgon.

Var ute och sprang i morse klockan 7, det var fint ute. Nu med. Kändes konstigt att känna den där 3-gradiga kylan, men uppfriskande. Och jag tänker inte skryta med att jag var ute och sprang då jag är helt värdelös på det, men jag gjorde ett gott försök i alla fall.
Var så orolig för mina ögon i går. Först på morgonen gjorde de så himla ont, men tog ändå inte ut linserna. Sedan var mina ögon röda. Och det kändes som att det bara rann. Tog ut linserna när jag kom hem vid fem-tiden. Men de sved och gjorde ont, som att när man böjde sig fram och tyngden kom vid huvudet så gjorde det ont i ögonen. Och jag blev så rädd att något verkligen hade hänt med dem, de var så sjukt röda i går kväll. Men det ser bättre ut nu och det svider inte. Men ska inte ha i linserna på ett tag, får gå med glasögon, eller utan. Helst utan, gillar inte glasögon. Men måste se.
They let Lisa go blind.
Tittade på Amelie i går innan jag somnade, eller somnade medan den gick på. Då var det inte så läskigt att vakna när jag vaknade upp till den igen. Men stängde av. Längtar till sommaren och hoppas att du fortfarande är med mig.
Teresias pappa ska framföra en eget skriven monolog idag för klassen. Det ska bli riktigt intressant att se. Ovanligt kanske, till och med.
Dags att duscha.

She lay in bed all night watching the colours change
She lay in bed all night watching the morning change
She lay in bed all night watching the morning change into green and gold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar