2.4.11

the Stars of Track and Field, you are. Stars of Track and Field are Beautiful People.

I know a trick
Forget that you are sick
Write about love, it could be in any form
Hand it to me in the morning


Men jag vill inte ha mulet idag. Jag vet inte vad jag vill. Ned.
Jag minns knappt ens vad jag skrev, allt bara försvann, det suddades ut, och jag vet inte vad det var som jag gjorde.
Jag måste svara på instuderingsfrågorna till filosofin, ja. Skriva uppsatser. Måste ned på stan för att köpa present. Åh.
I morgon ska jag tidigare till Stockholm för att umgås, det tror jag på. Men vad svarar man på den frågan egentligen? Ja, var är vi någonstans? Önskar att jag inte var sjuk och förkyld, det gör det jobbigt. Avgränsar, precis. 59 dagar kvar till studenten, håller vi kvar då.
Min blomma i fönstret lever igen, men jag hoppas att den snart blir större. Mina knappar i datorns spegelbild såg ut som flera pärlörhängen. Åh. Jag fick känslan av ettan då jag läste The Girl with the Pearl Earring på engelskan. Det var något helt annat. Längtar tills att jag kommer upp till stugan igen, då kan jag träffa Anna-Karin och prata om kärlek.
Jag måste göra någonting. Duscha, gör mig fräsch, borsta tänderna, bara göra mig fräsch så att jag känner mig pigg. Ta en alvedon, vad som helst. Ju.
Vi har inte tid. Jag är ledsen. Jag ville följa med dig till Stockholm i kväll på den där klubben, men jag får ta igen mig i kväll i stället hemma hos Hanna och sedan när jag kommer hem i kväll kanske jag hinner och orkar plugga lite mer och sedan i morgon på förmiddagen och sedan ännu mer i morgon förmiddag. Sedan någon gång åker jag till Stockholm mitt på dagen och då, så.
Seeing other people.
Jag vill ha soool. Kanske till och med värme.
Fixat intervju till på onsdag på Ramund så jag hoppas att det går bra, för jag älskar att hjälpa människor och att umgås med människor.
Men nu pratar vi om stress igen, och då är det lika bra att sätta igång. Det är det enda som hjälper. Ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar