31.10.10

Saturday Night.


Haha, gillar att jag är den som sitter där i mörkret och viskar. Lika konstig som vanligt!
Kladdkakamedkolakakorglasshallongräddecholkladsåsbanankaffe.
Och liemannen. Eller döden. Jag är döden.

"Amanda luktar bajs, Amanda är en bajs.."
"Nej; Amanda luktar bajs, Amanda luktar bajs, hejhopp faderalanla, Amanda luktar bajs."
"Och det är faktiskt...?... för folk kanske faktiskt tror på det! Det brukar faktiskt alltid finnas lite sanning i det man säger."
"... att du faktiskt luktat bajs nån gång."
"Amanda, kan du skicka eller ne.. kan nån skicka mjölk? Typ eh.. Typ Erika."
"Nä, hon kan inte."
"Asså din lilla smygfilmare! Jag.. Jag visste inte om!"
"Jag trodde du skulle säga smygleb! 'Din lilla smygleb!' "
"Jag är klaustrofobisk, jag är typ rädd.. Hej Erika! What's up my girl? You look like the Death."
"I am the Death.. Yeah, I am."
"Ah, och man ska viska om man är döden."
"Yes, that's true.."
"Yeah, och så ska man vara lite Evil. Evel Knievel. Oooh! You scared me. You scared the death out of me.. The life out of me!"

What was God thinking about? It's just weird.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar