30.10.10

The world is lazy, but you and me we're just crazy. So when I'm with you I have fun.

HUR FAN KAN HON FRÅGA OM JAG NÅGONSIN SKA VÄXA IFRÅN MINA TONÅRSFASONER OM JAG RÅKADE BLI ARG EN GÅNG I GÅR KVÄLL OCH IDAG!
Jag känner mig sårad, trött och förödmjukad av min egen mamma och hon.. Det är ju hon som gör fel.

Oh yeah, I'M SORRY if I got upset when she asked me why I hadn't finished my french homework, when I came home 7.40 pm, I'M SORRY that I was too busy to join them in the livingroom, I'M SORRY that I was so sick of the french thing that I got a little upset when she questioned my responsibility. WELL, I got the homework last Wednesday and I had a test in maths to worry about. So, I'M SORRY if I was a little fucking tired.
"Why haven't you done it?" "WELL, because I HAVEN'T HAD THE FUCKING TIME, I got it TWO days ago!"
"-Oh, I misunderstood you then..."
"NÄHÄ??!"

Had to get it out of my system.
Now I'm going to meet Hanna to fika or whatever. After that I'll meet up with my friends chez Christine and eat 'til I die or something.

Jag har redan utsatt mig själv för ett spinningpass, så det borde gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar