28.10.10

Controoooolfreeeaaaak

Ok, yes, I am a control freak.
Och det stressar mig just nu och ont i magen har jag. Jag är som vanligt när något jobbigt är över. När jag har haft mycket och sen är det över. Man vet inte riktigt vad man ska göra, man orkar inte börja med något nytt, som man kan börja med långt i förväg, men å andra sidan blir man rastlös.
Rejected love på Spotify.
Ida som krafsar lite varstans och jag väntar på något som kanske aldrig kommer att komma. Jag kommer ihåg hur jag tänkte förra vintern: Jag har sån tur att jag har någon i detta mörker, jag skulle verkligen inte överleva annars!
Men hur blir det nu, då?
Jo, jag ska träffa vänner mer, vi måste ses mer. På lördag ses vi igen, hoppas jag!
:)
Jag har som vanligt linserna i fortfarande, och det är något jag aldrig lär mig eller inte vill göra verkar det ju som nu. Att göra det tidigare så blir det inte lika tröttsamt.
Save my soul...
You've gotta save my soul...
I've gotta save my soul.
Undrar hur morgondagen blir, jag vet aldrig sådant. Det är väl ändå det som är livet.
I want to.http://open.spotify.com/track/5MV3bPI8pdInNM763KaA2h
Jag är glad för allt jag lämnat, men det känns nog fortfarande konstigt. Egentligen. Vi hörde tillsammans på något sätt, på något sätt inte.
Och vi var för unga för att tänka på sådant nu för tiden. Åtminstone jag.
Everybody's got a hold on hope, it's the last thing that's holding me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar