28.2.11

bye bye.

känslomässigt helvete, jag vet inte vad som får mig att bry mig. jag kanske börjar bli sjuk.
för vem skulle bry sig om våra hjärtan blir förstörda. ont i huvudet. jag vill veta vart kärlek finns.
och allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen, men vad behöver vi egentligen?
jag vill ha någon att gå bredvid.
ont i magen.
på fredag kanske jag kan få biljetter till dansen, so I can shake you. jag ska inte tvinga dig.
jag är rädd att det handlar om a bout de souffle.
för jag vet att den här natten kommer döda mig. om jag inte får vara med dig.
det finns ingen poäng i att vara fri längre.
oj, nu hände plötsligt något annat inom mig, nu förändrades sinnesstämningen. det blev inte lika allvarligt längre, jag öppnade mitt dokument och det försvann.
hennes mobil är ljudlös, mitt hjärta känns ljudlöst.
I never really cry, I always lie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar