14.2.11

I've gotta take my time, I wanna feel alive.

Hade en sådan härligt mysig kväll hemma hos Cecilija i går. Pratade om saker som gjorde mig glad och tittade på Sherlock, herregud vad kommer nu att hända. Dum var jag däremot på hemvägen vilket gjorde mig illamående när jag kom hem. Tack och lov känner jag inget nu.
Idag stannar jag hemma för att plugga, därför sitter jag här, eller?
Lonely Galaxy har äntligen hamnat på Spotify. Däremot tycker jag att det är tråkigt att låten Time inte finns där än, men åtminstone Nutts.
Åh, jag spelade den där låten för mamma i går kväll, som jag skrev i somras. För första gången fick den mig att gråta medan jag sjöng den, till och med henne.
Matematik i köksautomatik.
I kväll blir en ny härligt mysig kväll, därför måste jag ha en lite mer tråkdag idag, så att jag hinner med allt. Det hade känts lättare om jag inte hade smutsigt hår, men det är som det är. Jag hoppas det piper snart, annars gör jag det till min uppgift. Om jag får.
Ja, och tacka för senast. Det kan man ju alltid göra.
Battery is low, where's my charger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar