6.2.11


Solen tillbaka, likaså vinden.
Inte för att jag gjorde något idag, men jag bestämde mig ändå för att duscha, raka benen, klä upp mig och sminka mig. Utan några som helst planer alls.
Visserligen skulle jag ju läsa klart Treasure Island idag, och jag har sprungit ifrån. Spelat musik, fäst tilbaka gitarrbandet så att jag kunde stå. För mig själv.
Jag vill äta munkar.
Jag har längtat efter den här kvällen i flera dagar. Solsidan och Sherlock. Dessutom är jag själv. Hade i och för sig gärna umgåtts med någon kompis eller så. Totally avslappnad.
Kapitel 16 av 34.
Det jobbiga är att jag läser på datorn, jag insåg att jag inte kommer att hinna läsa den på engelska tills i morgon, så jag läser från wikisource. Där står allt.
Leila bakar är inte roligt när man är hungrig. Men jag hade helst haft vanilj ändå. Fast nej, när hon hade blåbär i själva degen var det ju en helt annan sak. Huuungrrriggg.
Åh glasyr och choklad... Donuts...
Men det märks att jag ätit fika på sistone, fått mer dubbelhaka. My God, sluta tjata om såna där fånerier.
Le temps est bon, le ciel est bleu
J'ai deux amis qui sont aussi mes amoureux
Le temps est bon, le ciel est bleu
nous n'avons rien à faire que d'être hereux.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar