18.2.11

Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

I kväll skriver jag för att jag inte har någonting att säga, för att jag väntar på att Sara ska äta klart sin jävla middag som hon alltid äter såhär sent och för att jag inte orkar eller klarar av något annat, för att jag är rastlös. Det känns som att jag måste gå på toa hela tiden.
Skulle gått på Klubb Katushka på Kalmars nation i kväll, but all of my friends stood me up. Där är ett bra exempel på när det inte finns något bra att säga på svenska.
-13,7 grader.
Jag sitter med min norrländska tjocktröja. Har pratat med Julia i en evighet i kväll, det var trevligt.
Och jag är behövande av något seriöst, även fast jag vet att det inte är som det är om man pratar om andra. Jag vill se solen i mig.
Jag som förut trodde att det här aldrig skulle fungera, men nu har jag glömt det. Och det var det jag var rädd för. Jag har gjort massa dumt sedan dess. En massa bra också. Jag var ingen. Du var aprilhimlen. Som jag minns den.
Det är titeln jag vill åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar