24.2.11

You knew I was trouble from the start.

Det här fungerar ju inte alls. Det står still i mitt huvud och jag som ska skriva och skriva och bara skrivaskrivaskriva... Men hur ska det gå.
Man kan ju alltid pressa i sig lite mer choklad. Den är god när den är vit. Vill att den ska ta slut så att jag slutar äta. Det där som är så konstigt med mig hela tiden.
Post break-up sex, that helps you forget your ex. What can you expect from post break-up sex?
Dålig text, men härlig musik. Sådant fungerar ju faktiskt. Kan jag gömma min text i fina ord med dåligt innehåll, eller fint innehåll med dåligt språk?
Hur skulle du göra? Eller?
Nu går jag nog ut ett tag, utan att ha skrivit någonting varken här eller på uppsatsen. Åh, om tiden existerade någon gång. Men det gör den inte, tid finns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar