27.2.11

you've got your love online, you think you're doing fine, but you're just plugged into the wall.

jag med, amanda.
fast inte helt, nej. men även om livet är förjävligt ibland, så kan vi ju lära nånting viktigt av varann.
känner som bakis hela tiden, vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag gör, ingenting alls.
konstigt, fel. ensamt, oklart.

men om du vill vara med mig. jag vet inte vad jag vill. bara vad jag vill lite grann.
och inte vad något menar. sova. inte mer, får inte. men det är vad du säger.
allt har förändrats, och ständigt går man mellan att vara glad och nästa sekund tänker man lite mer. och det är som det blir. och det vet man aldrig. precis som att ingenting är sig likt.

det var över så snabbt, för vi gjorde egentligen inte så mycket. var mycket själv, det blir som det är.
everybody's got a hold on hope. it's the last thing that's holding me.
det var längesedan jag såg scrubs. det skulle jag kunna titta på. vill ha sista april.
invitation to the last dance, then it's time to leave.
that's the price we pay.

har du inte hört det här förut. jo, det har du. vi vet, jag mår illa. borde inte ha gjort något.
sova.
jag känner mig så ensam. jag säger det rakt ut, jag bryr mig inte om vart eller för vilka. jag orkar bara inte hålla det inne.
äckligt.

inte så att man blir död, men något annat. man behöver något mer.
har det inte slagit dig någon gång. jo, det har det.
under alla förväntningar. jag vill inte, men gör det ändå.
let's quit.

2 kommentarer:

  1. jag vill vara med dig. ska vi dricka varm choklad på din balkong och se ut över takåsarna och låtsats att det är vår någon dag?

    SvaraRadera
  2. ja, det kan vi väl göra? slutar inte vi samtidigt på onsdag?

    vet du vad jag tänkte på idag, i kväll? att jag hade ont i ryggen och ville ha massage av dig.

    jag vill prata med dig om mer än vad du tror, och jag önskar att du vill prata med mig om mer än vad du tror, och jag drömmer om att allt ska bli som vi egentligen tror.

    SvaraRadera