25.3.11

As time you won't ever go slow.

Sitter i köket och undrar när min date för kvällen kommer hit. Haha, vad härligt det känns att säga så.
Sometimes I feel like throwing my hands up in the air, I know I can count on you.
Sedan Öst-Göta i kväll, det blir premiär och det gör att jag känner pepp.
Oj, vad jag inser att jag älskar Let Go med JJ. Vi ska till Kalmar och se dem i morgon.

All I've left is my soul
Fall left me with this winter so cold
Take me away like an overdose on heroin
Baby, we were born for fun
or maybe to sleep in the sun
A place where new waves come in
A place you'll be here
Let go
Let the wind blow
back your head tonight
Let's go
Let your friend know
that you're here on a beach by my side
Called me today on the phone
The sun guided me home
I'll never be alone again
'cause I've got a friend
Let go
Let your skin show
that you've been in the sun today
Let's go
Let your mind blow
all your sorrows away

Insåg inte förrän nu hur bra den passade in på mig. Det var väl därför det kändes så starkt.
Lyssna och känn hur det känns för er. JJ – Let Go.
Som i lördags, ja.
Jag tänker lite på Jens Lekman när jag ser och hör. Det skulle ni med.
Snart här. Du är snart där.
You put your arms around me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar