15.3.11

Ett hundra överklasspoeter kan inte ge mig någonting.

In my heart a flower dies slow, tears fall in the kitchen sink, oh. Don't speak, I can hear you.
Nu vet jag att det inte är så, det är ingen fara mer.
Det är klart att jag kanske ångrar lite av vad jag sa, men det spelar ingen roll. Det är bara en försvarsmekanism, jag tror man förstår. Nej, inget allvarligt.
I don't want us to be lonely.
Men ändå, one too far.. One too far.
Det har ändå börjat bli lite kallare, men solen skiner igenom. They will see us waving from such great heights. "Come down now", they'll say. But everything looks perfect from far away. "Come down now." But we'll stay.
Mmmm det är helt perfekt det mesta nu. Kunde i och för sig sköta skolan bättre, inte fastna, men det är svårt när annat känns så mycket bättre. Jag tar ut lov utan att få. Förlorar jag det där, som egentligen kan kallas meningslöst, så förlorar jag allt.
Idag ska jag njuta av solen, ha en bra historialektion, njuta lite mer, läsa religion, njuta igen, gå på Mats pass (!), läsa mer religion, just det sedan i kväll Desperate Housewives med Saraaaa. Ouiiiiii..!
Älskar mina perioder då jag träffar Sara mycket. Det är fint.
Borde sätta på ännu ett plåster på knäet. Det gör inte ont.
Vet inte varför jag har träningsvärk i triceps, men det har jag. Kanske tog i för mycket.
I Are Droid – With Lowered Arms
Syket – Grillstugan
The Fine Arts Showcase – You Knew I Was Trouble From The Start (Featuring Theoretical Girl)
Friska Viljor – If I Die Now
Television Personalities – She's My Yoko
Anton Kristiansson – Atomvinter
Anton Kristiansson – Lilla London
Nu förstår jag vad de menade med Broder Daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar