16.3.11

Personligt, men det viktigaste är globaliseringen.

Idag gillar jag inte långsamma besvikelser, dumma människor. Jag blir så sjukt irriterad att det alltid är något som sägs helt jävla fel, säg det med rakhet och ärlighet i stället, säg inget dumt. Det är ju herregud bara onödigt.
De vet inte varför.
Varför behandla någon så.
Det var ju inte så hemskt allvarligt, men gör inte så, och hejdå forever.
Tur att det finns andra människor, varför låter ingen någonsin någon att lita på en?
Så bara för att det inte är seriöst så ska man få säga saker hur man vill? Non!

Jag vill bara göra religionprovet i morgon och så blir det bra sedan på kvällen.
Nu pratar de om Green Peace-aktivister på p3 om att de stått och demonstrerat på deras sätt utanför SKB. Jag skickade ett mejl dit, ja, från hemsidan, att de inte skulle skicka in ansökan om slutförvar. Omkring 3000 andra har också gjort som jag. Jag förstår inte hur de kan bestämma sådant för kommande generationer. Det är ju det som vi har hamnat i nu; Tidigare generationer som inte har haft kunskap om miljöförstöring, och därför sitter vi här nu och måste göra allt för att de enorma konsekvenserna ska bli mindre. Trevligt att människor lär sig.
Det vore fint om ni läste artikeln som jag länkade ovan, så att ni vet exakt vad det handlar om.

Nu religion, så att jag känner att jag förtjänar morgonkvällens belöning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar