29.3.11

Every time I lose my time.

11.30 och börjar om 40 minuter. Jag hade tänkt en massa, men det är svårt att lämna någon. Men jag måste klara matteprovet på torsdag. Förstår inte varför jag läser matte... Man läser inte ens matte.
Ida ser sur ut.
Jag önskar att jag slipper gå själv på Belle and Sebastian på söndag, även om det självklart blir underbart ändå. Jag har verkligen lyssnat på deras senaste skiva också. Vi ska gå på skivmässa på Norrlands på lördag. Vad har jag till nästa vecka? Ingenting särskilt tror jag? Bra? Ja, då kan jag ta igen en sådant som gnager i min mage.
Sleep the clock around.
Vad väntar jag på nu? När jag kommer hem ska jag räkna mer. Och sedan gå på mitt favoritpass. Sedan duscha, äta middag snabbt, gå tillbaka till skolan någon gång efter 18.00 för att gå på extramatten. Jag blir galen om jag inte klarar provet. Sedan slutar det 20.00 och då får jag äntligen bli glad igen. Jag är så glad igen. Även om allt annat runt omkring är ett helvete. Men det löser sig, det löser sig alltid. Bara man verkligen vill.
You're just a storyteller, you're not trying to escape responsibility
If we believe you then you're successfull but you don't make claims of verity.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar