23.3.11

Maybe I'm just crazy. Crazy for you, baby.

Underbara dagar vid vatten. Åh, jag förstår inte varför, inte du heller.
Nu känner jag även att mitt inre analysarbete börjar dra igång, och särskilt när jag är själv, ifrån det.
Nu är jag här, fast två gånger per dag och hela dagen i morgon hoppas jag. Det är ingen fara. Fika, middag, umgänge, dans. Promenader på stan.
The world is lazy, but you and me we're just crazy. So when I'm with you I have fun.
Ever since I was a little girl, my mama always told me there'd be boys like you. So when I'm with you I have fun.
I hate sleeping alone, I hate sleeping alone.
Jag kan inte sitta såhär nu längre, med ingenting, det är för slarvigt och slappt, nu går det inte längre. Då blir det inte ens roligt sedan, då kan jag inte slappna av, nej.
Believers in a dreaming world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar