6.3.11

Regnmoln brukade jaga mig, och nu jagar jag morgonen längs avenyer.


I kväll och jag hoppas på känslor i översvall. Hoppas min röst inte är död i morgon, jag har redan ont i halsen. Jag vill inte vara förkyld, jag känner mig jätteskabbig idag. Lock för öronen. Det kanske hjälper.
Vi behöver en våg av överdrifter, så länge som vissa av dem är goda.
Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på. En kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.
Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig. För jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid.
Jag är förväntansfull, nyfiken, på vad han spelar för låtar i kväll. Glad att jag lyssnat igenom allt. Inget som inte skulle kännas igen.
Jag försöker i alla fall att inte bråka, men det är ditt första val. Innan allt tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar