8.12.10

Have yourself a great laugh and try to get over it.

Herregud vad glad jag känner mig nu. I kväll ska jag äntligen se Harry Potter! Jag ska se den med pappa, det känns som när jag var liten och såg Harry Potter and the Prisoner of Azkaban med honom. Och dessutom den största biografen i stan.
På fredag blir det fransk frukost i skolan och på lördag julmys med Jessica, Amanda och Christine med allt som man ska och får göra, men det skönaste av allt (för att det gör allt det andra så mycket bättre) är att allt jobbigt med skolan typ är slut nu och när Julia kommer (om 1 1/2 vecka!!) så ska jag och hon ut på nation! På V-dala, the Concretes! Ska bli fett.
That's right, jag ska skaffa gästkårleg.
Och jag kommer över saker, jag går förbi, jag går vidare, precis som jag nu vill och behöver. Allt det är över.
Älskar.

2 kommentarer:

  1. JAG ÄR HIMLA AVENSJUK! ughghhhhhhh I leave on friday so I miss it. Have so much fun på nationer!

    SvaraRadera
  2. You don't think I'm jealous of you leaving this cold and dark country??
    Well, I guess I'm gonna have a good time here as well.

    Hoppas du kommer att känna igen ditt hem! För visst hade din pappa byggt om det?
    Have fun!

    SvaraRadera