19.12.10

Just my weekend where it was and when and then nature candy.

Så i går morse var jag egentligen trött, eftersom Julia kom hem senare med tåget i förr går kväll, vid 2-tiden kanske vi lade oss. Gick upp tio.
Följde med till IKEA, följde med Julia på stan ett bra tag, kom hem och började göra i ordning allt.
Åtta var vi hos Johanna och skapade stämning.
22.15 stod vi i kön utanför V-dala. I felt ready I guess.
Och vi var där och dansade, men det var inte så roligt som jag hade hoppats på. Ärligt talat, så tyckte jag inte om stället alls. People are boring.
Men vissa låtar var bra, och det var roligt för många hade jag lyssnat på under dagen, och så spelades dem där, och det var ju trevligt.
Sista låten "För en lång lång tid".
Vi gick hem vid tre och jag tror vi var hemma vid halv fyra, på grund av garderoben.
Antar att jag somnade vi fyra, och jag fick bara sova 4 timmar, för idag skulle jag upp och jobba kl 9. Med att bära möbler på pappas skola, där han jobbar. I källaren stod de. Stolar, bord, skåp och allt vad du kan tänka dig. Det var tungt. Men vad gör man inte för pengar...
Men bättre det än att vara bakis hemma här. Bättre att göra något, och det var inte så farligt, för jag dricker aldrig så mycket längre. Det är inte kul då och det är inte kul sedan.
Följde med mamma och Julia till Ica Maxi och julhandlade, mysigt.
Kom hem och fikade Saffranslängd, Pepparkakor och Glögg och firade på så sätt 4:e advent.
Because that's what Swedish people do.
Sedan. Lade jag mig. Bytte om till pyjamas. Klockan är 16.41 och jag är trött, men det är så underbart här under täcket. Med fötter som gör ont, de vilar sig nu.
Med tankar som gör mig illa, de har precis gått ut.


This was the most beautiful phenomenon I ever noticed this time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar