4.1.11

Broken watch.


De kraschar över dig och mig.
I kväll hoppas jag att vi ser Hjärtslag på Fyrisbiografen, man borde gå där mer då det i alla fall är normala biljettpriser. Och jag tror filmen kommer att vara bäst. Den är inspelad i Montréal!
Du bara får mig att hänga, hänga kvar.
Ja, vi tycker att det känns lite konstigt att Håkan sjunger och pratar om hur gammal han har blivit. Han är ju bara 36. Det låter som att han är på väg att nå pensionsåldern. "Nej, åren har nog slitit hårdare på mig." Yeah, right. Är jag lika hurtig som han när jag är 36 ska jag vara glad. Det är väl bara bra att han har familj och allt, det kanske bara är så att han tycker allt har gått så fort, 10 år som soloartist. Nyss sjöng han ju om att han var 18 år för 10 år sedan. Tyvärr, Håkan. Du är inte så gammal som du tror.
Får en att vissla i mörkret.
Oj, vet du vad jag kom på? Att jag bara har en lektion på tisdag när skolan börjar! Historia kl. 12.10-13.40. Score.
Nej, vi ser bion i morgon i stället. Lika bra.
Hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar