7.1.11

Today I guess I'm only a questionmark.

If you're lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you I'll be waiting
Time after time
If you fall I will catch you I will be waiting
Time after time

Är det min tur att tänka på ideal nu? Fredag? Nej?
Jag litar inte på verkligheten som kommer så nära inpå när man sitter helt själv i en lägenhet. Jag sa ju till pappa att jag är själv, men inte ensam. Jag ska hålla fast vid det.
Tell your sister not to go.
Pesto står på vardagsrummet där jag har ätit middag. Man kommer sig aldrig för att lägga sig när man inte känner sig redo. JA; När man inte känner att man har kommit överens med sig själv än. Det är precis som med allt annat. Man går inte förrän man hunnit reda ut något. Det är precis så det är. Det är därför jag alltid har svårt att bestämma mig för att gå iväg för att lägga mig. I remember how they took you down. Och det är just den tidpunkten då jag främst börjar bli osams. Det är oförtjänat. VÄNTA JAG ÄR INTE KLAR ÄN.
Är det något jag vill så är det att lägga mig för att somna med ett leende. Det är då det är meningen att man ska känna sig lugn och avslappnad, som att jag måste vara förberedd till nästa dag.
Nu har jag rett ut det (visst stavas det väl ändå med 'e'?).
Nej, nu pratar jag för mycket strunt ännu igen. Jag väntar på att Desperate Housewives-avsnittet skall buffra klart lagom länge, sedan tar jag en till cookie och myser. mmmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar