1.1.11

You've gotta make your own kind of music, sing your own special song.

Jag känner att det vid sådana här tidpunkter hade varit bra att ha en sex and the city-box eller nåt.
Det ser ut att vara uselt väder utomhus, inte så att det direkt är dåligt, mest bara tråkigt och fult. Det snöar nog lite också. Shit vad det var svårt att ta sig hem i natt, och varför sover jag inte fortfarande? Jo, just det, för att jag tyckte att det blev tråkigt att se på världen från min säng. Och som jag drömde i natt.
Jag är superglad att Nyår blev så riktigt lyckat! Hade välrdens bästa hemma och världens bästa ute. Det var en bra start på 2011.
Ehm, och nu tar jag typ en fika till frukost? Vi har ingen vaniljyoghurt kvar, och jag är inte så mycket för mild naturell yoghurt... Vi har inte ens mjölk kvar.
Jordgubbssaft.
Varför pratar jag så mycket hela tiden?? Fy, hur de står ut förstår jag inte.


Och nu är det bara 51 dagar och 20 timmar kvar till jag åker till Lund igen! Det längtar jag efter.
Näää man ska väl göra nåt av dan? Eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar