2.1.11

Du är snart där.

When I'm walking brother don't you forget;
It ain't often you'll ever find a friend.

Har köpt en jätteskön tröja, en rolig tröja, ett jättetight linne.
Det där med linnet är inte helt okej tycker jag. Här köper man i rätt storlek och ändå så är det så tight? Det får mig inte alls att känna mig som det första paret som får lämna Biggest Loser. Nåja, jag väntar ännu på våren och medan jag gör det tar jag över våren. That's right, jag använder vårkläder redan nu och har på mig inomhus. Det känns bra.
Jag är rätt stolt över mig själv att jag tog mig ner på stan idag. Skulle byta strumpbyxor och vantar, men det slutade med att jag inte kunde byta några alls. Vantarna var nog i rätt storlek i alla fall, kan inte ha mindre. Det kommer att stoppa blodflödet.
Och sedan gick jag vidare till Weekday, där jag köpte min jättesköna tröja som jag har på mig nu. A NON SMOKING Generation. För det var half off.
Och så gick jag till H&M där jag köpte den roliga tröjan och det tighta linnet. Sedan Ica sedan hem och tog hand om Julia. Och herregud, åt lunch. Klockan var 15.22, jag var ashungrig.
Men att jag gick ner på stan själv var super. Jag brukar aldrig orka det. Vad finns det att se där?
Jag vill också fika på Gästrike-Hälsinges nation. Jag tänker bli medlem där.
Det var fint där.
Cykla på fem minuter överallt vill jag, i sommarkläder, med ett leende, få energi från allt som inte är skit, och titta utöver min framtid, snart är det min tur.

2 kommentarer: