1.1.11

Inre monolog-

ohmygoooooood vad tråkigt jag har, jag har långtråkigt och inget nytt händer klockan är 12 minuter över 16 och det är som natt ute och jag har bara varit klädd i pyjamas hela dagen vad mer förväntar man sig usch jag vill ha vår och inte ha en massa jobbiga kläder på sig bara vara bättre för att på vintern är det bara en massa komplikationer man ser ingenting man känner ingenting eller det här är bara för att jag är lite död idag men det vet ni och jag har inget mer att erbjuda mig själv när det roliga är över varför fösvinner allt varför väntar vi inte på något annorlunda som vi inte känner jag är så jävla trött på att vänta vadå morgonpasset i p3 klockan är ju 15 minuter över 16 jag förstår för att det är morgon för de flesta just nu jag kommer inte ens ihåg vart dagen har tagit vägen jag gick liksom upp vid tio eller nåt typ tio i tio och visste redan då att jag skulle vara tvungen att sova mycket mer men jag gjorde inte det då istället blev jag irriterad på att facebooks vanliga uppladdning av bilder inte fungerade och fick istället ladda upp fem kort i taget som tog all oändlighet som detta och jag förstod inte heller varför det stod "problem vid uppladdning? prova den enkla uppladdningen" medan de när man provar den enkla uppladdningen alltid tjatar om den snabbare uppladdningen varför skjuter de utomhus nu för jag förstår att det är kul jag vill träffa sara och veta hur hon hade det i thailand jag vill inte åka jag vill inte stanna jag vill göra jag vill vara jag hatar den här "ångest"känslan efter att man druckit en massa skit fast det är underbart när det händer och jag hade ju kul och då måste det vara skit också och jag kom ihåg när jag gick hem hur jag bara önskade att jag låg i min säng och somnade på en gång bara det att när jag lade mig så var min hjärna för upprymd så jag låg och tänkte innan jag kunde somna med lampan tänd som jag ofta gör när jag kommer hem sådär för att mörkret stör mig när jag inte kan somna för då ligger jag ju och funderar istället och då vill jag känna ett genomgående lugn vet ni vad jag har ätit idag jag har ätit tre cookies som jag gjort själv såklart och som är jättegoda och ett glas saft det är inte okej men vem bryr sig nu har julia i alla fall köpt mjölk så tack nu är jag vid liv igen kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar